Zakládáme si na partnerském, férovém a profesionálním přístupu.

O co všechno se postaráme:

  • Garance zaplacených nájmů, v případě vzniku nedoplatků zajistíme jejich vypořádání.
  • Pravidelné návštěvy bytu v pronájmu a kontrola jeho zodpovědné správy.
  • Zajištění bezkonfliktních sousedských vztahů.
  • Uzavření pojistky bytu včetně odpovědnosti za škody.
  • Stabilní nájemce na dlouhodobý pronájem.
  • V případě zájmu pro vás připravíme bezpečnou nájemní smlouvu a další administrativní záležitosti.
  • V případě, že dojde k ukončení nájemní smlouvy z důvodu hrubého porušení ze strany nájemce, pomůžeme vám s vystěhováním a s vypořádáním všech závazků. Zároveň vám pomůžeme najít nového bezproblémového nájemce.
  • Všechny služby poskytujeme bezplatně, od žádné ze zúčastněných stran nežádáme provize.
  • Služby poskytujeme po dobu jednoho roku, což je doba, během které se nájemce bytu s naší podporou stabilizuje v nové životní situaci.

Jak vypadá naše spolupráce?

  1. Poté, co nás kontaktujete s nabídkou bytu, domluvíme se na prohlídce.
  2. Pokud bude váš byt vhodný k zařazení do našeho projektu, vybereme z našich klientů vhodného kandidáta na bydlení.
  3. Kandidáta přivedeme na prohlídku bytu. Při ní se můžete s potenciálním nájemcem osobně seznámit. Vaše přítomnost však není nezbytná, pokud máte jiné povinnosti.
  4. Při souhlasu obou stran připravíme nájemní smlouvu k podpisu. Nebo můžete poskytnout vaši smlouvu, kterou musí naši právníci nejdříve odsouhlasit. Nájemní smlouvu podepisujete vy a budoucí nájemce. Požádáme vás o podpis prohlášení pro Úřad práce, jímž stvrdíte, že po zaplacení kauce pronajmete byt danému nájemci. Zároveň připravíme protokol o stavu bytu a jeho převzetí.
  5. S námi jako garantem bezproblémového nájemního vztahu podepíšete garanční smlouvu na dobu jednoho roku.
  6. Náš koordinátor zajistí uzavření pojistných smluv. Sociální pracovník nastaví ve spolupráci s klientem pravidelné platby, pomůže mu se zabydlením a následně dochází do pronajatého bytu na pravidelné kontrolní návštěvy minimálně jednou za 14 dní.
  7. Jako majitel bytu máte k dispozici telefon na našeho sociálního pracovníka, s nímž můžete okamžitě řešit jakékoli problémy, pokud se vyskytnou.

Nájemní smlouva v docx ke stažení

Garanční smlouva v docx ke stažení

Harmonogram jednotlivých kroků